Close

Korábbi cikkek

Legutóbbi cikk

Rendezvényszervezőknek ajándékötletek következő része
Mi az a Hoodie? Emblémázott mellény felvarróval? Hogy mennyire sikeresek ezen textil darabok a mai napig,...
Dátum: Nov 22, 2021 | Írta: Yellow Melon
Versenyszervezők figyelem! Folytatjuk ajándékötleteinket
Versenyszervezők figyelem! Íme a TOP 10 ajándékötletünk folytatása. Vigyázat, minőségi ruhadarabok következnek!
Dátum: Nov 10, 2021 | Írta: Yellow Melon
A vállalati munkaruháról őszintén
Mi különbözteti meg az azonos tevékenységű vállokozásokat? Mitől sikeres az egyik, mit csinálnak másképpen, mi az,...
Dátum: Nov 5, 2021 | Írta: Yellow Melon

A vállalati munkaruháról őszintén

Publikálva: Nov 5, 2021 | Szerző: Yellow Melon | Kategóriák: Céges munkaruházat

Mi különbözteti meg az azonos tevékenységű vállokozásokat? 
Mitől sikeres az egyik, mit csinálnak másképpen, mi az, amit nem lehet, és mi az amit le kellene másolni tőlük?
Cikkünk kaphatta volna akár az "Igény és igényesség" címet is.

A vállalati munkaruháról őszintén

Vállalati és céges munkaruházat

Számtalan tréningajánlat tette fel ezeket a kérdéseket, amire valójában senki nem tud tűpontos választ adni, mégis mindenki ismeri a megoldást!

Mert lássuk be, a folyamataink tökélesítése és optimalizációja, a tudatos értékesítési tevékenység és költséghatékony működésről mindenki hallott már, és vezetőként vannak elképzelései hogyan is kellene ezeket a tevékenységeket végezni.

Mégis kevesen csinálják igazán jól, de közülük is még kevesebben figyelnek a részletekre, hangolják finomra a „hangszert”!

Egységes céges arculat

Ellenben ezeknél a cégeknél hiánytalanul jelen van az egységes arculat, logó, üzenet, amit hord az épületük, raktáruk, autóik, minden vállalati dokumentum és nem utolsó sorban a dolgozóik a munkaruhán és egyéb promóciós ruházatukon keresztül.

Néha még a vásárlóiknak és legfontosabb partnereiknek is jut belőle, szem előtt tartva a használhatóságot, a cég imidzsét és ma már a diszkréciót is.

Hiszen nem mindegy, hogy a cég arculati elemei mekkora méretben és milyen színekben „pompázik” a munkaruhán, vagy az egyéb promóciós ruházatokon.

Munkaruha, mint marketingeszköz

Akár egy felmérést is készíthetnénk, a „Mutasd meg a munkaruhád, megmondom ki vagy” játékkal, hogyan használják a cégek a munkaruhát, mint marketing eszközt.

Évszakváltás korát éljük, hamarosan beköszönt az ősz, nyakunkon a tél és a karácsonyi ajándékozás!

Most lehetne egy átvezető mondta, hogy csak most, csak neked ajánlunk a következő termékekből: itt a póló, sapka, munkaruha, ing, nadrág, nyakkendő, stb-stb.

Szerintünk ez jóval többet érdemel.

Az, hogy kinek mit ajánlunk, az több mint egy gyors értékesítés szagú poszt vagy egy évszakos kampány.

Melós pólótól a logóval hímzett ingig

Láttál már szakszervizben dolgozó szerelőket különböző munkruhában dolgozni? Jártál már olyan minőségi – magasabb árkategóriát képviselő - étteremben, ahol a felszolgálók öltözékei, a póló a kötény vagy az ing nem viselte a cég arculatainak elemit.

Egy-egy jó logó megmaradt az emlékezetedben?

Párosult az egy jó színösszeállítással? Foglalkozott már valaki a cégednél azzal, hogy tűnjünk kicsit ki a nagy szürkeségből?

Hogy a „melósok” pólója nem csak fekete, sötétkék vagy szürke lehet? Vagy ha ezek a színek, akkor egy jó grafikai tervvel és feliratozással azt még marketing eszközként is lehet használni?

Próbálj ki minket, gondolkodjunk együtt! Kérj ajánlatot!

Kommentek (0)

Nincs komment

Írj kommentet!

You need to Login to add comments.

Close